Fru Nielsens Hverdag header image 2

Katteøjne.

Skrevet lørdag d. 1. oktober 2011 kl. 20:26 og gemt i: [mellemste]

Lørdagen er blevet brugt på at være i haven og sidde på terrassen.
Jeg er lidt mat og træt, selv om jeg sov til kl. 9 – ikke sket i meget, meget lang tid.
Natten var urolig – jeg var lige gået i seng, da ældste kom hjem fra Aalborg kl. 24, kl. 1 kom yngste hjem, kl. 2 ville Emma ud og yngste kaldte og skulle lige hjælpes (noget med gulvklud og så ikke mere om det), kl. 3 kom mellemste hjem, kl. 4 kunne jeg høre ham på badeværelset… og endelig kunne jeg sove.
Mellemste havde fejret sin 18 års fødselsdag sammen med en kammerat, som allerede er fyldt 18.
De havde lejet et lille forsamlingshus og holdt så fest for ca. 40 kammerater.

Mit bidrag bestod i at bage 200 pizzasnegle.
Reservering, betaling, indkøb, forberedelser osv stod de selv for – jeg var kun lige med forbi i formiddags, da de skulle ned for at rydde op og hente bil.

Nu er jeg snart klar til dyner og bog – fjernsynet frister ikke, men kører i tomgang.
Go’nat.

0

···



5 kommentarer ↓