jeg er jo din fan 🙂 hold da op som du tager gode billeder. tager du billeder med automatisk indstilling eller gør du det manuelt, for jeg er imponeret over så skarpt blomsterne og deres støvfangere står.
Lene: og mange tak for det 🙂 Jeg har brugt macroindstillingen på mit panasonic lumix – dit kamera er det samme, men en ny model – ikke? Stiller skarpt på blomsterne og vipper så kameraet, mens jeg stadig holder knappen inde, og skyder mod katten 😉
han er så herlig..:)
Dejlig skygge.. 🙂
hihi, i perioder har jeg også en skygge…
Wauw, helt fantastisk billede, Helle – er det mon lavet i Photoshop?
Kirsten: Han er en dejlig kat 🙂
Inge: Skøn skyggge 🙂
Annemarie: Det tror jeg gerne 🙂
Madame: Billedet er ikke redigeret 🙂
Du tager altså nogle herlige billeder ☺
Henriette: Mange tak 🙂 Det må vist være “øvelse gør mester”, jeg fotograferer næsten hver dag – og går op i det 🙂
jeg er jo din fan 🙂 hold da op som du tager gode billeder. tager du billeder med automatisk indstilling eller gør du det manuelt, for jeg er imponeret over så skarpt blomsterne og deres støvfangere står.
Lene: og mange tak for det 🙂 Jeg har brugt macroindstillingen på mit panasonic lumix – dit kamera er det samme, men en ny model – ikke? Stiller skarpt på blomsterne og vipper så kameraet, mens jeg stadig holder knappen inde, og skyder mod katten 😉
Hvor er han dejlig, din skygge. Jeg savner min! Og det er et rigtig skønt billede af ham… 😉
Mia: Tak 🙂 jeg kan godt forstå, at du savner …