Fru Nielsens Hverdag header image 2

Fotomodel og sådan noget.

Skrevet torsdag d. 31. januar 2008 kl. 13:33 og gemt i: [dit og dat]

Mit ugentlige lægebesøg er overstået, denne gang fik jeg lov at lege fotomodel 🙂 Han nægter at sende pr. mail, han vil “lave” et billede til mig, sådan taler en fra før digitalkameraets tid 🙂 Jeg kunne aldrig drømme om, at hænge et billede af mig selv op på væggen, men det kan måske bruges som bogmærke, eller foræres til min mor, hun er vist den eneste, som kunne have lyst 😉
I sidste uge var Jette så sød og venlig, at hun rådede mig til at måle mit blodtryk morgen og aften, det har jeg gjort, så jeg kunne fremlægge en rapport hos lægen 🙂 Det ser fint ud, nu håber jeg bare, at det er fint nok. Neurologen sagde noget andet, men nu er hjertet ok igen, så går det nok. Det er dejligt, at vi er enedes om, at en gang om ugen må være ok, at måle blodtryk, jeg føler mig syg, når jeg skal måle hver dag. Vi har også besluttet, at næste lægebesøg er om 3 måneder, hvis det hele fortsætter som nu.
Nu skal smerterne bare gå i sig selv igen og tilbage på normalt niveau, så kører det…

0

·



2 kommentarer ↓