men den her livvidde var alligevel lige i overkanten 😉

Jeg havde købt garn til en sommertop – jeg havde medbragt opskriften og vi havde snakket frem og tilbage og lidt frem igen, om hvilken garn jeg skulle vælge.
Straks jeg begyndte at slå op, kunne jeg godt se, at det virkede meget voldsomt og et par omgange strik gjorde kun det hele mere volumenøst … næsten lidt grinagtigt ikke?
Heldigvis tegner det hele bedre, nu hvor jeg har fået noget tyndere garn 🙂



Hm – den ser da godt nok lidt vid ud 🙂 Godt at du ikke var kommet længere!
Det var da blevet trøjen der kom med Helle 🙂 God strikkelyst 🙂
Mette: Måske en anelse 😉 – jeg kunne godt være fortsat et langt stykke, bare for lige at se, men det gjorde jeg heldigvis ikke 🙂
Lene: Det havde været et syn 😉 Tak.
Tjah Helle – jeg var nok fortsat, for jeg er SÅ elendig til at lytte til min indre stemme!
😉
LOL – det ville vidst blive model “telt”! 🙂
HAR DU TRÆVLET DEN FØRSTE OP ?
DU KAN BRUGE DEN TIL HULAHOP RING ;O)
Tina: Netop 🙂
AG: Det havde jeg ikke tænkt på, nu har jeg smidt den ud 🙂