Idag fik ældste post fra hittegodskontoret i København. En venlig sjæl havde fundet hendes taske i et s-tog, derefter havde vekommende taget turen til politiet og indleveret den. TAK til den søde sjæl. Alle kort var der i, så hun er fri for, at skulle have dem fornyet. Desværre manglede passet, men det var hvad vi ventede.
0



Hvor er det dejligt at hører at der trods alt finde dejlige medmennesker derude 🙂
Skønt – og så i København 🙂
Hvad mener du med – og så i København . så så…… vi er faktisk mange retskaffen Københavner…. 🙂 Godt at hun fik tasken tilbage med noget af indholdet….
Hæ-Marianne, her ventede jeg faktisk på din kommentar 😉 Jeg har ingen fordomme, heller ikke mod københavnere, det var kun for at drille.
Det vidste jeg da godt………. hæ hæ igen
🙂 Marianne