Jeg har lige været inde at vende på Flickr for at se “malerier” link i højre kolonne lidt længere nede; (det må være dine, eller hvad?)
Det er en oplevelse! Nogle af billederne med de små runde hoveder får mig til at tænke på – undskyld – at det kunne være et mareridt i en åndelig børnehave. Det kan også være søde oplevelser i en fredelig familie, forhåbentlig er det det sidste. Men sådan er det jo – billeder danner flere billeder inde i os.
Dette lille forfrosne græsstrå (bambus, gætter jeg) er også meget smukt indfanget.
Oj, dette er virkelig lekkert. Naturens eget lille kunstverk. Flott! Ha en fin mandag!
Dette ble skikkelig stilig!:-)
Ha en fin dag!
Det var ett riktigt läckert foto, så fint.
Det var iskunsten sin, det! Ha en god mandag!
Ja den kunst er da mulighed for at dyrke i de her dage, hvor der er masse af smukke billeder. Og du har jo øje for dem,
Hvor er det smukt og godt fundet.
Dette er bare så vakkert. Nydelig bilde. Masse hilsen Turid
Jeg har kun to ord: Fantastisk fascinerende.
Det er meget smukt, Helle! Nærmest japansk i sin enkelhed 🙂
Vad coolt 😉 Snacka om inbäddat. Riktigt fin bild.
Så stilig og flott bilde. Det er utrolig at bladet er grønt. Liker veldig godt skriften til bildene dine.
Ha en flott kveld!
Djupfryst blad som håller sig grönt länge. Vackert!
Jeg har lige været inde at vende på Flickr for at se “malerier” link i højre kolonne lidt længere nede; (det må være dine, eller hvad?)
Det er en oplevelse! Nogle af billederne med de små runde hoveder får mig til at tænke på – undskyld – at det kunne være et mareridt i en åndelig børnehave. Det kan også være søde oplevelser i en fredelig familie, forhåbentlig er det det sidste. Men sådan er det jo – billeder danner flere billeder inde i os.
Dette lille forfrosne græsstrå (bambus, gætter jeg) er også meget smukt indfanget.
Donald: Jo – det er mine 🙂 … billederne skal nemlig danne billeder – forskellige billeder – i forskellige hoveder 🙂
Tak 🙂
Qehenne: Skrifttypen hedder “Scriptina” og kan findes gratis på nettet. 🙂