Fru Nielsens Hverdag header image 2

Lydbøger.

Skrevet onsdag d. 14. oktober 2009 kl. 14:48 og gemt i: [lydbøger]

Hos DR kan du downloade Elsebeth Egholms seneste og helt nye roman:
Elsebeth Egholm: “Vold og magt

Hos AltForDamerne kan du downloade:
Camilla Ceder: “Frosne øjeblikke

0



15 kommentarer ↓

  • Stine

    Selvom jeg har en del på lager er der ikke rigtigt noget der fanger – så tak for ny inspiration 🙂

  • Frk. Bibo

    Tak for tippet. 😉

  • Anne

    Jeg er i fuld sving med Vold og magt—-for første gang er jeg blevet fanget af en lydbog…det er så fedt 🙂

  • Lene

    Mon jeg kan finde ud af det? 😉 Jeg har aldrig prøvet sådan noget og har ingen I-pod eller hvad nu det hedder 🙂

  • Shabby Marianne

    Tusind tak for de dejlige henvisninger – lydbøger er geniale når jeg strikker eller gøre rent…

  • Madame

    Tak fordi du fortæller om det, Helle – jeg synes, at lydbøger er genialt, fordi man kan lave noget andet samtidig med at man ‘læser’ bøger 🙂

  • Helle K.

    Selv tak 🙂
    Lene jeg har heller ikke ipod, men du kan også gemme på computeren og så bare høre det der 🙂

  • Hanne

    Frodsne øjeblikke:
    Er del 4 og 5 lagret korrekt – downloaded fil størrelse ser ud til at ikke alle kapitler med med – Del 4 er kun 1,4 Mb og del 5 38 Mb !!!

  • Helle K.

    Hanne: Jeg har bare downloadet – jeg har ikke lyttet endnu, så det ved jeg ikke … 🙂

  • Hanne

    Hej igen
    Det ser nu ud til at del 4 er blevet opdateret på Alt for Damernes hjemmeside ;0)

  • Helle K.

    Tak Hanne – jeg vil straks få fat i den rigtige 🙂

  • Helle Nielsen (Trille)

    Hej med jer, jeg har ikke været herinde før, men jeg da jeg pludselig fik øje på tråden om lydbøger som jeg er hardcore storforbruger af.
    Så jeg måtte lige skrive og sige tak for linket til “Alt for damernes” bog, den havde jeg ikke set, en glædelig overraskelse at finde en bog der.

    DR. har jeg i forvejen konstant under bevågning. Og Elsebeth Egholms “Vold og Magt” er simpelthen rigtig god.

    Jeg har netop i dag omredigeret Camilla Ceders “Frosne øjeblikke“ (dvs. delt den op i kapitler) og fundet ud af at den slutter, enten i eller efter Kap.60. Resten mangler.

    Jeg har skrevet det til dem, så jeg går ud fra det bliver rettet.

    Og ja, jeg hedder sør’me også Helle Nielsen.

  • Helle K.

    Tak Helle – så må jeg være vågen og holde øje med om de får det rettet 🙂
    Jeg hedder slet ikke Helle Nielsen – det har jeg ikke gjort i 3½ år, men det er stadig mit “kælenavn”.
    Jeg har læst Vold og magt – som bog – den er rigtig god.

  • Helle Nielsen (Trille)

    Jeg håber da de får rettet den fil, jeg er ikke meget for at begynde på den krimi, når jeg efter en møjsommelig efterforskning, nu ved at slutningen mangler.

    Jeg har heldigvis nogle Leif Davidsen liggende, og ham er jeg ret begejstret for.
    Ellers må jeg ind på netlydbog.dk og downloade nogle nye.

  • Helle K.

    Helle: Det må vi håbe 🙂 Leif Davisen er jeg også ret glad for – jeg har læst en del af hans bøger.