Det UROLIGE efterårsvejr som med blæst og regn får alle bladene til at falde af træerne.
mandagstema
Sommertid - 12. oktober 2009 - kl. 13:53
javisst, høststormene har vist seg allerede…
Madame - 12. oktober 2009 - kl. 14:03
Åh så smukt, Helle – ja, det er en årstid, hvor man skal skal passe på ikke at få et blad i øjet 🙂
Randi - 12. oktober 2009 - kl. 14:14
Urolig….men du sååå vakkert…. Høsten byr på så mye… SuperDeilig dag fra Randi
Veckans dagar - 12. oktober 2009 - kl. 15:12
Det var en god tolkning på temat. Ett flott foto.
anette - 12. oktober 2009 - kl. 16:00
Skønt efterårsbillede. Jeg har samme vinkel på det som dig – har dog været en tur om både “urolige” træer og det urolige hav.
Turid - 12. oktober 2009 - kl. 17:37
Det var et fint bilde og så godt det passet til temaet. Takk for hyggelig kommentar hos meg.
Donald - 12. oktober 2009 - kl. 19:49
Det har været uroligt vejr, også her. Men i dag var det friskt og stille. Hvor er det et dejligt billede af bladet på vejen. Efterår, løvfald, og alligevel smuk form og farve.
Petunia - 12. oktober 2009 - kl. 21:14
Å, så fin tolkning! Men jeg elsker høsten jeg. Det kan du se her. Hva som gjør meg urolig kan du se her:)
Rimkogeren - 12. oktober 2009 - kl. 22:00
Hvor er det en smuk tolkning.
Qehenne - 12. oktober 2009 - kl. 22:19
flott bilde. Vi har kun hatt en høststor, og da er det deilig å holde seg innendørs
Helle K. - 13. oktober 2009 - kl. 08:47
Tak for alle søde kommentarer 🙂
Småbyliv - 13. oktober 2009 - kl. 09:53
Akkja, vi er inne i en urolig årstid 🙂 Kjempefint illustrert av deg!!
Melusne - 13. oktober 2009 - kl. 18:40
Flott bilde til en urolig årstid!
Mona - 13. oktober 2009 - kl. 22:57
Jag gillar vinkeln. Jättefin bild.
Linsky - 14. oktober 2009 - kl. 23:04
Stilig bilde! Lå du på magen? 😉
Helle K. - 15. oktober 2009 - kl. 11:30
Linsky – jeg lå ikke på maven, men stod med enden lige op i luften 😉
Navn
E-mail
Website
Δ
javisst, høststormene har vist seg allerede…
Åh så smukt, Helle – ja, det er en årstid, hvor man skal skal passe på ikke at få et blad i øjet 🙂
Urolig….men du sååå vakkert….
Høsten byr på så mye…
SuperDeilig dag fra Randi
Det var en god tolkning på temat. Ett flott foto.
Skønt efterårsbillede. Jeg har samme vinkel på det som dig – har dog været en tur om både “urolige” træer og det urolige hav.
Det var et fint bilde og så godt det passet til temaet. Takk for hyggelig kommentar hos meg.
Det har været uroligt vejr, også her. Men i dag var det friskt og stille. Hvor er det et dejligt billede af bladet på vejen. Efterår, løvfald, og alligevel smuk form og farve.
Å, så fin tolkning! Men jeg elsker høsten jeg. Det kan du se her.
Hva som gjør meg urolig kan du se her:)
Hvor er det en smuk tolkning.
flott bilde. Vi har kun hatt en høststor, og da er det deilig å holde seg innendørs
Tak for alle søde kommentarer 🙂
Akkja, vi er inne i en urolig årstid 🙂 Kjempefint illustrert av deg!!
Flott bilde til en urolig årstid!
Jag gillar vinkeln. Jättefin bild.
Stilig bilde! Lå du på magen? 😉
Linsky – jeg lå ikke på maven, men stod med enden lige op i luften 😉