blomst·dahlia·foto
marianne - 22. september 2008 - kl. 17:05
Tak – det var dagens gave til mig – skøn blomst og farver men endnu flottere fanget af dig….
Catarina - 22. september 2008 - kl. 17:15
Umm jeg er også vild med dem. Mine forældre har i hobetal af dem og jeg elsker alle de farver og som du nævner, al vildskaben. 🙂
Helle K. - 22. september 2008 - kl. 19:43
Marianne: Du er alt for sød 🙂
Catarina: Du beskriver helt perfekt hvorfor jeg er med på bølgen næste år 🙂
Deborah - 23. september 2008 - kl. 08:16
De er helt fantastiske, og nogen dejlige fotos fra dig – ELSKER den nye header!
Helle K. - 23. september 2008 - kl. 08:17
Deborah: Tak – jeg er også glad for den, den er så meget mig…
Navn
E-mail
Website
Δ
Tak – det var dagens gave til mig – skøn blomst og farver men endnu flottere fanget af dig….
Umm jeg er også vild med dem. Mine forældre har i hobetal af dem og jeg elsker alle de farver og som du nævner, al vildskaben. 🙂
Marianne: Du er alt for sød 🙂
Catarina: Du beskriver helt perfekt hvorfor jeg er med på bølgen næste år 🙂
De er helt fantastiske, og nogen dejlige fotos fra dig – ELSKER den nye header!
Deborah: Tak – jeg er også glad for den, den er så meget mig…