og på sammenbruddets rand 🙁 Uge efter uge har jeg tjekket en ekstra gang, at harddisken var sat til at optage The Killing. I aftes skulle den fange sidste afsnit på kanal 5 og her til formiddag satte jeg mig til rette for at se … bare for at konstatere, […]
0Indlæg gemt i "tv-serie"
Jeg nåede det.
10 august 2012 · Gemt i bøger, krimi · 6 kommentarer
Jeg har lige lukket Forbrydelsen af David Hewson og jeg fortryder ikke, at jeg læste den. Selv om jeg har set serien et par gange, så var bogen anderledes. Der var nye oplysninger og personerne trådte måske ikke frem på samme måde som i serien. En person beskrevet positivt i […]
0


