Nessie måtte prøves igen, denne gang i noget rød-brunt uldgarn. Jeg har slået 250 masker op, lidt færre end anbefalet, men jeg synes faktisk, at det endte ok. Der er gang i endnu et, denne gang i noget af det lilla garn, som allerede har prøvet at være en nessie. […]
0Indlæg gemt i "nessie"
Nessie.
26 oktober 2011 · Gemt i håndarbejde, håndværkeren · 9 kommentarer
For et års tid siden så jeg Nessie hos Aalerusen og opskriften på Nessie, og så var jeg solgt. Tiden er gået, men for et par uger siden, skulle det så være. Jeg mente ikke, at jeg behøvede tjekke opskriften, den kunne jeg da sagtens huske 😉 bare slå mange […]
0


