Fru Nielsens Hverdag header image 4

Indlæg gemt i "nabo"

Jeg er så hidsig,

14 december 2010 · Gemt i jensen, kat · 17 kommentarer

at jeg nok må betegnes som utilregnelig. Jensen kom ikke ind i aftes, som han ellers altid gør. Jeg kaldte på ham i aftes og i morges, men uden held. Jeg kørte ældste til toget kl. 9, handlede og var hjemme igen 9.30. Emma og jeg gik ud i haven, […]

0

[Læs resten af indlægget →]