Når vejret er som idag, så er det vist kun en meget dårlig undskyldning, som kan hindre en gå- eller cykeltur… Ældste tog morgenmaden med i seng, hun var til venindekomsammenfødselsdag iaftes, så hun er ikke vågen endnu. Mellemste er ude at spille håndboldkamp, far er med som hepper og […]
0


