I morges – eller måske formiddags – klokken var vist 9, gik jeg hjemmefra med solskin. Der findes ikke noget bedre end sådan en morgen, hvor der er stadig er stille og solen er på vej. Nogle svaner på vej kom også forbi og skabte lidt stemning. Jeg var ikke […]
0Indlæg gemt i "himmel"
Morgentur med sol og svaner.
10 november 2012 · Gemt i himmelsk, morgen · Skriv en kommentar fra hjertet
Sol og havehygge.
11 august 2012 · Gemt i blomst, haven, sommer, sommerfugl · 4 kommentarer
Kæmpe balsamin (jeg vidste ikke, at det er en invasiv art – fy da) De to ord i overskriften beskriver min lørdag 🙂 Sommerfuglebusk
0Himmel
19 januar 2011 · Gemt i himmelsk · 6 kommentarer
Himmelsk #14
15 december 2010 · Gemt i himmelsk, himmelsk - onsdagsleg · 19 kommentarer
Himmelsk #5
13 oktober 2010 · Gemt i himmelsk, himmelsk - onsdagsleg · 18 kommentarer
Himmelsk.
16 september 2010 · Gemt i himmelsk - onsdagsleg · 9 kommentarer
At komme for sent er bedre end slet ikke at komme… Petunia startede en onsdagsleg som hedder og jeg halter så efter her om torsdagen 😉 Billedet er himlen denne morgen, men den ligner vist den i går, så det er vel ok? …næste uge vil jeg forsøge at være […]
0


