Nettets kvalitet må være i top – han har jo siddet der i mange år 😉
0Indlæg gemt i "edderkoppespind"
En god fangst ;)
11 oktober 2010 · Gemt i min mand · 9 kommentarer
Peter er en syvsover.
7 september 2008 · Gemt i foto · 5 kommentarer
For at fortsætte hvor jeg slap i forrige indlæg, så har jeg nu konstateret, at Peter er en syvsover – meget endda. 😉 Imorges gik jeg i haven – nu vidste jeg jo, at der var motiver at finde. Men alle steder var der tomme spind – med dråber ja […]
0


