Nu sner det 🙁
vejr og vind
Lene - 3. marts 2008 - kl. 13:55
du må gerne beholde det nede hos dig 😉 heroppe sner det nemlig ikke
Helle K. - 3. marts 2008 - kl. 14:07
Lene: Bare vent 😉
anjoe - 3. marts 2008 - kl. 15:36
Jamen så har jeg jo nok en salgstale vedr. Lolland. Indrømmet, vi har indtil nu skiftet mellem solskin og regn, men Næstved -sydsjælland – fik lidt sne, hørte jeg på P4, men også, at det hvide allerede er forsvundet igen 😉
Helle K. - 3. marts 2008 - kl. 15:44
Anjoe: Vores sne ser heller ikke for stabilt ud, men det var nogle store, hvide snefnug vi fik 🙂
Navn
E-mail
Website
Δ
du må gerne beholde det nede hos dig 😉 heroppe sner det nemlig ikke
Lene: Bare vent 😉
Jamen så har jeg jo nok en salgstale vedr. Lolland. Indrømmet, vi har indtil nu skiftet mellem solskin og regn, men Næstved -sydsjælland – fik lidt sne, hørte jeg på P4, men også, at det hvide allerede er forsvundet igen 😉
Anjoe: Vores sne ser heller ikke for stabilt ud, men det var nogle store, hvide snefnug vi fik 🙂