Morgenens tur blev frisk, da først tågen lettede 🙂 Jeg ved ikke, hvor langt temp. har været nede, men flere steder var der rim på græsset og træværket.
foto·morgen·rim·tåge
Frøken Solhat - 30. september 2010 - kl. 17:14
Essensen af en fatastisk september morgen :0)
rejen - 30. september 2010 - kl. 17:37
Brrrr…..ser koldt ud, men for pokker da hvor er det bare nogle smukke billeder….
Madame - 30. september 2010 - kl. 18:18
Det er vel nok smukt! Tænk at vi allerede har temperaturer omkring frysepunktet …
johanne - 30. september 2010 - kl. 20:18
Jamen, jamen, jamen…sikke billeder. Hvor er de betagende smukke.
annette's space - 30. september 2010 - kl. 20:37
Jeg er faktisk sikker på at det frøs, bare lidt, her i Skåne sidste nat 😀
Mageløse billeder du der har skudt 🙂
A-G - 1. oktober 2010 - kl. 09:18
Nattefrosten må altså godt vente lidt med at komme her til Nordsjælland – men flot ser det ud ;o)
Navn
E-mail
Website
Δ
Essensen af en fatastisk september morgen :0)
Brrrr…..ser koldt ud, men for pokker da hvor er det bare nogle smukke billeder….
Det er vel nok smukt! Tænk at vi allerede har temperaturer omkring frysepunktet …
Jamen, jamen, jamen…sikke billeder. Hvor er de betagende smukke.
Jeg er faktisk sikker på at det frøs, bare lidt, her i Skåne sidste nat 😀
Mageløse billeder du der har skudt 🙂
Nattefrosten må altså godt vente lidt med at komme her til Nordsjælland – men flot ser det ud ;o)