Fru Nielsens Hverdag header image 2

Skal “mor” være bekymret,

Skrevet tirsdag d. 18. maj 2010 kl. 07:26 og gemt i: [ældste]

når vi ringer forgæves til ældste, og når vi så får fat i hende, så siger hun: “Jeg var lige ude at løbe 10 km.”
I sidste uge spinnede hun kl. 7 – hvad søren skal det ikke ende med?
Hun har efterhånden gjort sig fortjent til sit nye kælenavn – “Fitnisse”

0

··



8 kommentarer ↓