når vi ringer forgæves til ældste, og når vi så får fat i hende, så siger hun: “Jeg var lige ude at løbe 10 km.”
I sidste uge spinnede hun kl. 7 – hvad søren skal det ikke ende med?
Hun har efterhånden gjort sig fortjent til sit nye kælenavn – “Fitnisse”




Sikke en skøn energi din datter har – jeg får helt dårlig samvittighed. Ja, “Fitnisse” må være det helt rigtige kælenavn til hende 🙂
De er seje, de unge døtre 🙂
Madame: Jeg ved ikke, hvor hun har det fra – ikke hjemmefra 🙂
Lene: Det er skønt 🙂
Det lyder da dejligt med al den energi! Din datter har nok opdaget, hvor godt hun får det bagefter… 😉
Mia: Det må være skønt – det hjalp at hun flyttede sammen med sin meget fitte veninde 🙂
Min ældste søn svømmer flere gange om ugen så også jeg sidder tilbage som et stort spørgsmålstegn 😀
Ingen grund til bekymring – hun stortrives 😀
Sister: Heldgivis gør hun det 🙂